Stjepan Božić zaštitno lice Avonove humanitarne kampanje UDARI MENE, A NE ŽENE

Ponedjeljak, 18.6.2012.

Avon Hrvatska, u sklopu svog programa za borbu protiv nasilja nad ženama Speak Out Domestic Violence, ove godine organizira regionalnu humanitarnu kampanju Udari mene, a ne žene, čije je zaštitno lice boksač Stjepan Božić. Kampanjom se prikupljaju sredstva za Udrugu za zaštitu obitelji Rijeka, U.Z.O.R.

Stjepanove fotografije za ovu kampanju snimio je fotograf Damir Hoyka, dok će se glavno događanje u okviru projekta održati u Zagrebu krajem studenog ove godine u povodu Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.
„Lijepo je imati priliku pomoći onima kojima je to najpotrebnije, a zbog svog osobnog iskustva, svjestan sam ozbiljnosti problema nasilja u obitelji.  Kampanjom Udari mene, a ne žene želimo skrenuti pozornost javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena – i poručiti zlostavljačima da je nasilje u obitelji kukavički čin“, rekao je Stjepan Božić.
Sredstva će se u okviru kampanje Udari mene, a ne žene prikupljati putem humanitarne telefonske linije i prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti, a bit će donirana Udruzi za zaštitu obitelji U.Z.O.R. u Rijeci.
Tvrtka Avon Kozmetika, koja ove godine slavi 15. godišnjicu osnutka, aktivna je na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Tvrtka je organizirala i brojne humanitarne akcije.